VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

ALGEMEEN

Waar zit jullie ingang?

We zijn gevestigd aan de Wilhelminastraat 16 in Arnhem. Rij door de grote openstaande blauwe deuren naar boven.

Waar kunnen we parkeren?

Dit kan op ons eigen terrein. Rij door de grote openstaande blauwe deuren naar boven. Hier is een beperkte hoeveelheid parkeerplaatsen en tevens onze ingang. We verzoeken je vriendelijk niet in de woonwijk te parkeren om de overlast voor de buurt tot een minimum te beperken. Probeer zo veel mogelijk samen te rijden of gebruik te maken van het OV.

Hoe kan ik ter plaatse afrekenen?

Wij hanteren een pin-only beleid. Contant betalen is daarom niet mogelijk.

Kan ik gewoon langskomen om de koepel te bezichtigen?

Nee, de Koepel is enkel toegankelijk met een boeking van een activiteit. Regelmatig zijn er ook rondleidingsdagen waarbij je een rondleiding kunt boeken zonder een andere activiteit.

Ik heb dieetwensen / allergieën, houden jullie hier rekening mee?

Geen enkel probleem. Zorg er wel voor dat we minimaal 7 dagen voor je reservering op de hoogte zijn van je wensen.

Mag ik tijdens de spellen alcohol drinken?

Nee, het is niet toegestaan om onder invloed van alcohol of drugs deel te nemen aan de activiteiten. Heb je meerdere activiteiten geboekt? Dan maken wij tijdens de pauzes een uitzondering van maximaal 2 drankjes p.p.  

Is het gebouw toegankelijk voor mindervalide?

Helaas zijn wij niet rolstoelvriendelijk. De vele trappen in het gebouw en op het terrein maken het niet mogelijk om het terrein met een rolstoel te betreden.

Zijn jullie makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?

Ja, het centraal station van Arnhem ligt op 1.5 km afstand. De bus stopt aan het begin van de Wilheminastraat.

Mag ik eigen consumpties mee nemen?

Nee, op locatie is het mogelijk om diverse drankjes en hapjes te bestellen.

I can’t speak Dutch. Can I still participate?

Our games are also available in English. Please contact our customer service if you would like to book an English version of our games.


ESCAPE ROOMS

Wij willen met meer dan 8 mensen in een escape room, kan dat?

Nee, dit is niet mogelijk. Het spel is geschikt voor maximaal 8 personen.

Kan ik nog een drankje doen na afloop?

Ja, je bent van harte welkom om een drankje na afloop te doen in onze break-out bar.  

Mag ik mijn mobiele telefoon meenemen in de escape room?

Nee, dit is niet toegestaan. Het is mogelijk om je telefoon op te bergen in een kluisje voordat je aan het spel begint.  

Werken jullie met acteurs in de escape rooms?

Nee, wij hebben geen acteurs rondlopen.

Word ik opgesloten tijdens de escape room?  

Ja, echter zijn er diverse maatregelen met oog op de veiligheid genomen. Zo is er cameratoezicht en hebben de afgesloten ruimtes een nood-ontgrendeling /uitgang.

Ik ben claustrofobisch, is de escape room dan iets voor mij?

Nee, de escape room is niet geschikt voor personen met claustrofobie.

Ik heb iemand onder de 16 jaar die wil deelnemen, mag dit?

Nee, door de elementen die in het spel verwerkt zijn is de escape room niet geschikt voor personen onder de 16 jaar. Hier maken wij ook geen uitzondering in.

Is in geval van een calamiteit de escape room veilig?

Ja, je wordt tijdens de gehele activiteit begeleid. Bij calamiteiten zijn de medewerkers getraind en zijn de nodige voorzieningen aanwezig.

Kan ik mijn reservering voor een escape room verplaatsen of afzeggen?

Annuleren is niet mogelijk. Verplaatsen kan tot 14 dagen van te voren. Nog geen nieuwe datum bekend? Geen probleem dan is het krijgen van een tegoedbon mogelijk.

Ik ben zwanger, kan ik de escape room spelen?

Geen enkel probleem! Er zitten geen elementen in die het welzijn een ongeboren baby nadelig beïnvloeden. Mocht een bepaalde handeling niet mogelijk zijn door de zwangerschap dan kan altijd één van je medespelers je hierbij helpen. Medisch gezien zien wij dus geen beperkingen in deelname.

Kan ik tijdens de escape room naar de WC?

Nee. Vanwege de beleving van het spel is het niet mogelijk om tijdens de activiteit het toilet te bezoeken.


RONDLEIDINGEN

Ik heb een ticket besteld maar deze komt niet aan in de mail.

Kijk als eerste in je spamfolder van je mailbox. Het kan voorkomen dat onze mail hier in terecht is gekomen. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met ons op en vermeld hierin je besteldatum, besteltijd (bij benadering), je naam, wat je besteld hebt en je mailadres waarmee je de bestelling bij ons hebt geplaatst.

Kan ik mijn reservering verplaatsen of afzeggen?

Annuleren is niet mogelijk. Verplaatsen kan tot 14 dagen van te voren. Nog geen nieuwe datum voor de rondleiding beschikbaar? Geen probleem dan krijg je een tegoedbon voor een toekomstige rondleidingsdag.

Kan ik op een wachtlijst worden gezet?

Helaas werken wij niet met een wachtlijst. De ervaring leert dat geboekte rondleidingen zelden tot niet op voorhand door bezoekers worden afgezegd. Mocht dit om wat voor een reden toch gebeuren komen de kaarten weer vrij voor de verkoop via de reguliere kanalen. Je kan je altijd inschrijven voor onze nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe data.

Er staat uitverkocht, kan ik toch nog een ticket krijgen voor deze dag?

De aantal beschikbare plaatsen zijn online actueel. Voor bijzondere verzoeken kunnen telefonisch worden gedaan. Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar op 026-669 0552.

Welke datum is er weer een rondleidingsdag?

Regelmatig plannen wij nieuwe data voor rondleidingen. Houd onze website of Facebook pagina in de gaten.

Mag ik tijdens de rondleiding fotograferen?

De rondleiders zullen momenten aangeven wanneer je een foto mag maken.

Mag ik mijn hond of ander huisdier meenemen?

Nee, honden of andere huisdieren zijn niet toegestaan. Uitgezonderd hulphonden.

Kan ik ter plaatse nog een ticket kopen voor de rondleiding?

Het online aanbod is actueel. Wij verzoeken je de tickets online te kopen. Wij verkopen niet aan de deur.


VERHUUR

Ik wil de Koepel afhuren voor een presentatie of evenement.

Dit is zeker mogelijk. Neem contact met ons op om al je wensen en mogelijkheden te bespreken. Wij maken graag vrijblijvend een offerte voor je op.

Ik wil filmen of foto’s maken in de koepel, kan dat?

Ja. Neem contact met ons op voor de bijbehorende tarieven.

Kan ik een flipover of beamer huren voor mijn meeting?

Zeker. Een flipover of een beamer is tegen een vergoeding aan te vragen per e-mail via info@prisonexperience.nl.

Wat is de maximale bezetting van de Koepel?

Momenteel is de maximale bezetting in de Koepelgevangenis 375 personen.


OVERIGE SPELLEN

Zijn de spellen zoals het Koepelspel en Prison War ook escape rooms?

Nee, dit zijn echte belevingsspellen. Deze twee spellen draaien ook om tijd. Bij Prison War is het de bedoeling om uit de cel te ontsnappen binnen de vastgestelde tijd.

Ik wil aan teambuilding werken, wat is de beste keus?

Veel van onze belevingen zijn geschikt als teambuilding activiteit. Graag vernemen wij wat je wensen zijn en werken wij een offerte op maat voor je uit. Geef je wensen aan ons door via e-mail of telefonisch via 026 – 669 05 52.

Ik ben zwanger, kan ik aan alle belevingen meedoen?

Geen enkel probleem. Dit is mogelijk met uitzondering van Bubbel voetbal. Wanneer je twijfelt of je aan een beleving kan deelnemen, neem dan gerust contact met ons op. Ook is het mogelijk om dit op de dag zelf aan te geven bij de spelbegeleider.

Black and White Premium WordPress Theme